Dag tre i NY

Hej allesammans. Hoppas ni mår bra hemma i Sverige. Här i New York är det fruktansvärt varmt men jag klagar inte! Förutom att det är sååå varmt i klassrummen.... 
 
Dagen idag har sett ut i princip som gårdagen. Lektioner från 8 till 6. Maten här är faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Dock är nästan allt friterat så försöker hålla mig mycket till salladsbordet, haha. 
 
Kan inte fatta att jag om två dagar äntligen ska få träffa min värdfamilj!! So excited😃. 
 
Imorgon är det lite lektioner på morgonen som gäller, sedan åker vi in till New York city för en helkväll där. Det ska bli såååå roligt!! 
 
Skriver mer om det imorgon om jag orkar/hinner annars får ni stå ut tills på fredag. 
 
Pussar och kramar 
 
 
 
 
( detta är från en lek från en utav lektionerna, haha )
 
 
 
 
Anonym

Hej fina Sara! Kul att följa din resa!!! Kram ak och Filippa!