liten uppdatering

Hej allesammans. 
 
Igår var det söndag. Isabel tog med mig på en liten promenad runt i kvarteret för att visa mig runt lite. Det är verkligen en jättefin stad jag hamnat i. När vi kom tillbaka så åkte jag, Matt, Isabel och Charlie ner till Downtown Danville. Matt gav mig några bra tips inför körningen här i Kalifornien. Motorcyklar kör som galningar etc. Vi stannade och åt lunch, minns inte vad stället hette men de hade väldigt god mat! Sedan gick vi och handlade lite mat och åkte hem igen. Passade barnen i två timmar på eftermiddagen sen innan Amy kom hem. 
 
Vi åkte på en rundtur och jag fick köra bilen som jag kommer få låna under året här. Vi åkte till Charlies skola och sedan Isabels. Väl hemma gick jag och Amy igenom schemat för denna veckan. Nu i början kommer vi göra allt gemensamt, så Matt och Amy kommer hjälpa mig att komma in i rutinerna vilket känns väldigt skönt. 
 
Idag, måndag, är min första riktiga jobbdag. Vi väckte barnen och gjorde dem irdning för skolan. Isabel blir upphämtad av en skolbuss och Charlie behöver skjuts till hans pre-school. Så vid 9 varje dag är barnen på skolan och jag har ledig tid fram till ca 3 pm. Klockan är nu 12 och tänkte ta bilen för att kolla på lite olika gym. Behöver komma igång med träningen nu :)
 
Litensnabb uppdatering på vad som hänt de senaste två dagarna. 
 
Kram på er alla, hoppas ni mår bra!