HOST FAMILY

 
 
Hej igen. 
 
Idag är det söndag vilket betydde att jag skulle skypa med familjen A. igen. I torsdags när vi pratade så träffade jag bara mamman och dottern men idag satt hela familjen bakom webbkameran när svarade på Skype. Samtalet varade i hela 40 minuter och jag besvarade en del frågor de hade och de besvarade de få frågor jag hade kvar. Sedan i torsdags har jag haft en sådan härlig magkänsla och längtade verkligen till att få prata med dom igen. Vi skrattade mycket under de 40 minuterna och Charlie som jag träffade för första gången gjorde ett fantastiskt första intryck haha. Han var överallt och ingenstans, en riktigt galen 3-åring med mycket energi och skratt. Isabel var lika söt som förra gången och både Matt och Amy var supertrevliga. 
 
I slutet av samtalet berättade de att de pratar med två au pairer, mig och en annan, men att de nu över lunch skulle bestämma sig och sedan höra av sig. Snacka om att min nervositet steg till max!! 
 
Jag återberättar samtalet för pappa och stina och går sedan för att göra min iordning för sängen. När jag kommer tillbaka lyser mobilen upp och min härliga mail-signal gick igång. Jag blev helt varm i kroppen och tro mig ja brukar aldrig svettas under armarna men jävlar vad varm jag blev haha! 
 
Detta var mailet jag fick:
 
 
 
 
KAN NI FÖRSTÅ HUR GLAD JAG BLEV ??????
 
Har nu alltså hittat min värdfamilj som jag ska spendera ett helt år med i SAN FRANSISCO, KALIFORNIEN! 
 
 
 
Imorgon kommer det ringa från huvudkontoret i Washington DC, då ska jag bekräfta att jag också vill bli matchad med familjen A. sedan kommer jag förmodligen få ett samtal från CCs kontor här i Sverige. Jag kommer hålla er uppdaterade!
 
Kram från en LYCKLIG SARA <3