Tre månader kvar

 
Tiden går så fort....... får småpanik. 
 
Idag är det i alla fall exakt tre månader kvar tills planet lyfter från Landvetter och mitt än så länge livs största äventyr tar fart. Det firade jag med en skype-date med mina fina små värdbarn och värdmamma. Det var en supermysig konversation, de förklarade hur mycket de ser fram emot att jag ska komma och även att de kollat upp lite olika college som de tror skulle passa mig. Reglerna är så att man måste plugga 6 credits, vilket motsvarar 72-90 timmar, under sitt år som au pair. Amy berättade att hon hittat en del dans-college som hon trodde skulle passa mig vilket gjorde mig jätteglad! Så roligt att hon engagerar sig och verkligen försöker göra det bästa av situationen och försöka lugna mina nerver haha. 
 
Efter ett mysigt samtal med familjen känner jag ännu mer motivation till att åka, känslorna går som sagt i en oförutsägbar berg- och dalbana, men just nu är jag bara exalterad över min resa och vill att det ska vara 24 augusti imorgon!! Vill bara krama om Isabel och Charlie men det får jag vänta med i tre månader till. 
 
Eftersom det nu är tre månader kvar tills jag ska åka kan jag nu börja fixa med mitt visum. Det är en jäkla massa pappersarbete och mycket som ska fyllas i. Det är ett tiotal papper som ska besvaras på engelska. Men det är bara att sätta igång så det också blir klart! 
 
(En bild från helgens festligheter)
 
 
 
#92