Grattis till gulligaste kusinen

Igår fyllde min älskade lilla (inte så liten längre) kusin år! Ville bara skriva ett litet inlägg och uppmärksamma hennes åttonde födelsedag!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS min lilla prinsessa. Pumba älskar sin Timon, hihi.
 
Ida=Timon Sara=Pumba 
 
 
 
 
....Vi kallar även varandra Molly och Polly, och vi "bråkar" alltid om vem som är Pumba och vem som är Timon. Saknar min lilla fis där hemma <3 
Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka ett exempel på ämne och ersättning.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Anonym

Hej Polly!! Tack för korten och hälsningen! En lite petig sak. Jag fyller faktiskt åtta år min stora fis. JAG SAKNAR DIG MED TIMON!
😀😂 💜🎈 Ida

Anonym

Hej Polly!! Tack för korten och hälsningen! En lite petig sak. Jag fyller faktiskt åtta år min stora fis. JAG SAKNAR DIG MED TIMON!
😀😂 💜🎈 Ida