Halloween

Hej allesammans. Hoppas ni hade en bra halloween och fick äta extra mycket godis och dricka extra mycket alkohol och klä ut sig extra utmanande, för det är väl de halloween handlar om? haha. Ne skämt och sido, jag hade en mycket bra halloween här i USA i alla fall. Hela veckan har det laddats upp för den stora halloweendagen med parader och utsmyckning av hus o.s.v. Jobbade hela fredagkvällen för mina värdföräldrar skulle på en halloweenfest, sen hade jag kidsen hela lördag dag också.Tog Charlie till hans gymnastik, sen åkte vi och köpte varsin juice och lekte i parken. Sen hem för att äta lite lunch och ladda upp för isabels fotbollsmatch. Medan hon spelade match var jag och charlie hemma och badade i poolen eftersom det var sååå varmt. Var ledig hela lördagkvällen men ville såklart gå med kidsen och gå trick or treating. Isabel var utklädd till en 80tals-tjej, Charlie var Captain America och jag var Piper från "orange is the new black". 
 
Vi åkte till några familjevänner och alla barn sprang runt på deras trädgård och inväntade mörkret. Sen gick vi runt kvarteret, barnen sprang som galningar mellan alla hus och deras påsar fylldes på i turbofart. Charlie tyckte det var lite läskigt så han gick och knackade på några hus men sen ville han åka hem så Matt och Charlie åkte hem. Jag åkte och mötte upp Sherri, vi åt kvällsmat på Chipotle sen blev det ett bio-besök, the intern