Thanksgiving

Firade min första thanksgiving igår och det var hur mysigt som helst. Min värdmamma har lagat mat hela veckan och alla som kom hade med sig någon slags mat eller efterrätt. De började trilla in folk strax efter lunchtid, både släkt och vänner till min värdfamilj kom. Vi blev 11 vuxna och 7 barn. Stämmningen var på topp hela dagen/kvällen och jag är så otroligt tacksam för att jag fick vara med och dela denna högtid med min underbara värdfamilj! Inte nog med att de är underbara utan deras vänner och släkt är så himla goa. Det var huuuur mycket mat somhelst, kalkon, lax, cornbread, potatismos, sallad, två olika röror och massa annat mumsigt.
Det blev en lyckad thanksgiving och som avslut på denna dag avslutade jag den självklart med ett avsnitt av friends. 
 
 
 
 
 
 
Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Verkar vara en så mysig tradition. Häftigt att få uppleva den på riktigt :)