kids in paradise

Igår åkte jag och lilleman till ett lekland medan izzy hade fotbollsmatch. Charlie var helt till sig när vi kom dit eftersom han älskar och kan seriöst allt om dinosaurier och de hade ett helt rum designat med dinosaurier och vulkaner. Allt var i neonfärger jag tror vi spenderade nästan en timma i det rummet, haha. Det fanns bollhav, stutsmattor och massa olika spelmaskiner. Blev lite nostalgiskt när jag satt där, fick en inblick i hur min mamma förmodligen upplevde det varje gång jag tvingade med henne till lekborgen. Minns så väl hur kul jag tyckte det var att åka ner för rutschkanorna, ner bland bollarna. Hur jag älskade att svinga mig i alla olika lianer som fanns och springa i de olika gångarna. Att se hur exalterad och glad charlie var var helt underbart. 
 
Var även ute och gick med Zoey, min värdmammas pappas hund, igårkväll. Hon är en labrador och endast ett år gammal. Så himla söt är hon och jag hoppas att det blir fler gånger! 
 
Idag är det söndag igen, min lediga dag. Hade planer på att åka in till SF men kände redan igår att jag inte mådde särskilt bra. Feber, ont i halsen och huvudvärk har jag lyckats dra på mig. Så idag blir det bara att ligga här i min underbart sköna och stora säng och kolla serier och dricka te. Hoppas på att jag känner mig bättre imorgon redan så jag känner mig redo för en till jobbvecka! (Imorgon har jag varit i USA i åtta veckor, heeelt galet vad tiden går snabbt)