Lunch date

Hej allihopa, hoppas ni mår bra. Jag själv känner mig fortfarande inte helt 100 och knarkar alvedon och halstabletter. Om jag mår som jag gör idag blir det nog ett besök hos doktorn imorgon. 
 
Jag och kidsen besökte biblioteket igår och idag hade Charlie besök hos frisören. Han kunde inte sitta still för fem öre men frisören gjorde ett mycket bra jobb ändå!
 
Hade även en lunchdejt idag med mina kära föräldrar, så himla underbart att prata med dem. Fick även en Skype-dejt med min kära bror vilket var väldigt uppskattat! Han brukar inte vara en storpratare men vi pratade på i en timme vilket ni som känner honom är helt obegripligt, Haha. Men jag är nöjd!!
 
Imorgon är det fredag idag, kidsen går i skolan och sen är det dags för fotbollsträning för izzy och simskola för Charlie. Får se vad mina hjärtan hittar på/säger imorgon för att få mig att le med hela min kropp. De får mig alltid att skratta och påminner mig om varför jag är här.