sköna soffor och höga träd

Hej allesammans, hoppas helgen har varit bra för er. Min har varit toppen! Eftersom jag började min antibiotika-kur i fredags så kände jag mig genast mycket bättre på lördagen, ääääntligen. Känner mig som en helt ny människa igen och som varje gång efter man varit sjuk uppskattar man sin hälsa extra mycket. Medan Isabel hade fotbollsmatch vid lunchtid på lördagen åkte jag och charlie till en park och lekte. Vi mötte sedan upp Izzy för att gå på bio. Jag och kidsen gick och såg Hotel Transylvania 2. Biosalongen var fylld med sköna soffor som hade fotstöd! haha, det var helt underbart skönt att ligga där och kolla bio, något Borås borde uppgradera sig med. 
 
Igår var min lediga söndag som vanligt, så åkte till Piedmont och mötte upp Hanna. Vi åkte och käkade en asgod brunch, sen vidare till Redwood Regional Park för lite hiking. Eftersom jag inte rört på mig på en vecka p.g.a. min sjukdom så var det fan jobbigt, haha. Efter vår hiking i värmen tyckte vi att vi förtjänade lite glass så vi åkte till cream och åt en glass-sandwich. Det är alltså två cookies med en glasskula i mitten, dröööömgott. Är arg på Hanna som visade mig det stället, kommer bli fet tack vare henne! Tack hanna ;) 
 
Sen åkte vi och träffade Hannas två andra svenska au pair-vänner, Lisa och Viktoria, och hade Hungergames-maraton eftersom den sista delen av monkingjay kommer ut nu i november. Käkade pizza och göttade oss hela kvällen, mycket roligt var det!