helg igen

I fredags jobbade jag som vanligt. Slutade vid åtta på kvällen och strax därefter kom Theresa och Malena och hämtade upp mig. Vi plockade upp Tammy och Hanna påvägen och tog en liten trip till Dublin som ligger 25 minuter från där jag bor. Jag hade redan ätit kvällsmat men det hade inte de andra så vi gick till Red Robin. När jag väl satt där så beställde jag också in en hamburgare! Var redan mätt när jag beställde men åt upp hela ändå och jag kan ju säga att jag var mätt ända fram tills luch på lördagen haha! 
 
Lördagen var en hektiskt dag med många aktiviteter. Charlie hade gymnastik på morgonen, sen hade Isabel fotbollsmatch och jag och Charlie åkte till Hap Magee, en park, för picknick med hans klass. Allt detta hann vi med innan klockan 13. Sen mellan 13-17 var jag ledig så då åkte jag till Malena och vi hängde vid poolen hela eftermiddagen. Vid 17 lagade jag lite pasta till Isabel som skulle ha en till match på kvällen. Amy och Matt var iväg på en middag med deras vänner så passade kidsen tills dom kom hem. Izzy åkte iväg på match och jag och Charlie lekte lite och sen gjorde vi svenska pannkakor till kvällsmat. Izzy kom hem och åt lite svenska pannkakor hon med sen somnade vi i princip alla tre framför tv:n. 
 
Min lediga dag blev en heldag i SF med mina tyska vänner och Hanna. Vi gick och köpte en kaffe på starbucks, åt lunch och sen var det dags för vår cykeltur. Vi hyrade cyklar och cyklade sedan utmed havet och över golden gate bron. Så nu kan man kryssa för det på sin bucketlist! Det var huuur fantastiskt som helst och vi hade såå roligt verkligen. Vi hade tur med vädret också, inte för varmt och inte för kallt! 
 
Efter över tre timmar på cykeln var vi allt möra i kroppen och rumpan haha. Men det var en lyckad dag i fina San Francisco och dagen slutade med att se the bloodmoon, så häftigt!! 
Här kommer lite bilder från helgen också;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
a n n i k a

Gott!