min helg

Hej alla svennar. Hoppas helgen eran har varit bra. 
 
Min helg har varit bra den med. Jobbade i fredags som vanligt. Var på gymmet, hämtade Isabel från skolan. Hämtade Charlie från pre-school och sen åkte jag o grabben till hans simskola. Det har varit vrålvarmt här igen under helgen. Superskönt!! Sedan åt vi en mysig kvällsmat hela familjen. 
 
Fick sova ut i lördags, sååå skönt. (mamma och pappa, när jag säger sova ut menar jag inte till eftermiddagen som jag gjorde i Sverige, nu är det till 9-10) Tog en springtur runt kvarteret innan det hann bli föööör varmt. Izzy hade match så vi åkte och kollade på henne. Det blev vinst för hennes del och sen blev det raka vägen hem och i poolen för mig och kidsen. Hade dom sen hela eftermiddagen och vi var mestadels ute och lekte och badade i poolen. Sen gick vi in och gjorde chocolate chip cookies, tog en dusch och for iväg till Jule's för kvällsmat. Dagen avslutades med tre sömniga barn (jag är inkuderad) framför soffan. 
 
Söndag är min lediga dag och hade redan planer för dagen. GIck upp vid 9.30, åt frukost och drack latte som Amy hade köpt till mig. Sen tog jag bilen till Oakland för att prova på en dansklass. Den var huuuur grym som helst, läraren var asgrym och dansen var moi bien. Planen var att åka till Golden Gate Brigde med Hanna men hon mådde tyvärr inte så bra men bestämde mig för att åka dit ändå. Hur fint som helst var det, precis som förväntat! 
 
Haft en jättebra helg som sagt, och nu ska jag ladda upp inför en ny vecka med lite "vänner"-avsnitt! Det får mig alltid att må bättre.