Thursday

Hej på er! 
 
Dagarna bara springer iväg, har snart varit här i en vecka redan. Det har varit en bra start på mitt år här i USA. I tisdags tror jag det var fixade vi ett social security card till mig. Btw, när jag åkte till ambassaden i Sverige glömde jag mitt DS-2019 papper som är typ det viktigaste att ha med mig. Tror ni inte att jag glömmer det igen nu när jag behövde det?? Så jag och Matt fick åka tillbaka för att hämta det... Sorry Matt! Efter det fixade vi ett nytt sim-kort och åt lunch ihop med Amy. 
 
Igår jobbade jag 7-9 som jag kommer göra nästan varje morgon. Efter det åkte jag och åt lunch med Sabrina, en annan au pair från Tyskland som varit här sedan December. Det var kul att få prata med en annan au pair och höra hur hon haft det, hon bor nämligen också här i Danville. Efter vår lunch hämtade jag upp Izzy och hennes vän från skolan, de hade bestämt att ha en playdate hos oss. Vid 16 så kommer Charlie hem från sin pre-school så då lekte vi två utomhus. Sen åt vi kvällsmat hela familjen sen var det läggdags för mig och barnen. 
 
Idag ser rutinerna ut som vanligt, jobb 7-9 sen kommer barnen hem vid runt 15-16. Har varit ute och sprungit precis, hunnit skypa lite med pappa och nu ska jag iväg för att kolla på ett annat gym som ligger här i närheten. 
 
 
 
 
 
 
Ulrika

Det ser ut som du har vågat närma dig katten och katten har vågat närma sig en som inte gillar hans ras?