Training school

Hej fina människor. Idag när jag vaknade upp kändes allt så surrealistiskt. Har under ett års tid byggt upp förväntningar på hur det skulle vara att vara här i New York på Training school. Jag lyckades hålla mig vaken hela dagen så när det var läggdags igår somnade jag direkt. Här är vi sex timmar bakåt, jämfört med svensk tid då.
 
Jag delar rum med fem andra au pairer. Tre från Tyskland, en från Kina och en annan från Australien. Jättetrevliga allihopa! 
 
Klockan ringde 7 imorse och klockan 8 började lektionerna. Vi är kanske ca 200 au pirer här nu på skolan så vi har blivit indelade i olika klasser. Så alla au pairer som är i min klass ska till Kalifornien. Vi började med lite lära känna-övningar. Sen fick vi en workbook som vi utgår ifrån. Lektionerna är ungefär 2 1/2 timme långa och sista lektionen slutade 6.30 pm idag. Är jättetrött så kommer lägga mig tidigt.
 
Tänkte dela med mig med lite bilder från idag! Och har ni frågor så är det bara att kommentera så svarar jag på dem i nästa inlägg. :)