Flygbiljetter, check!

Hej på er. 
 
Fick ett mail om att mina flygbiljetter är bokade. Det är Cultural Care som sköter bokningen av flygen så det är inget jag behövt tänka på. Jag kommer i alla fall att flyga från Landvetter och planet lyfter 6.45 den 24 augusti. Först blir det en mellanlandning på Heathrow för att sedan flyga vidare till New York, där jag kommer vara i fem dagar innan jag når min slutdestination San Fransiscco.
      Jag känner att jag forfarande inte riktigt har förstått att jag faktiskt ska flytta hemifrån. Och inte bara flytta hemifrån, utan flytta till andra sidan jorden. Det känns fortfarande väldigt abstrakt och undrar verkligen när jag faktiskt kommer börja inse vad som väntar mig och vad jag gett mig in på. 
 
Nåväl, väntar fortfarande på mitt visum. Alla papper är inskickade till kontoret och tänkte nu börja med alla olika "courses" som behöver göras innan avresa. 
 
Puss och kram. 
 
#36