Matchning

Hej hej bloggeeeeen, haha. 
 
Den 16 mars fick jag ett väldigt intressant mail av CC. 
 
 
 
 
Fick strax därefter ett mail av mamman och här är lite information om familjen:
 
 
 
Bor: Danville, Kalifornien 
Familjemedlemmar: mamma Amy, pappa Matt, dotter Isabel (8) och sonen Charlie (3, blir 4 i juli)
 
 
Igårkväll, 19 mars skypade jag med Amy och Isabel för första gången. Det var hur bra som helst, vi skrattade mycket och pratade på i ungefär 40 minuter. Vår konversation flöt på väldigt bra och jag fastande verkligen för dom. Vi pratade om allt möjligt, de har aldrig haft en au pair innan vilket betyder att vi alla kommer vara nya i denna galna aupair-värld vilket känns skönt! Isabel verkade verkligen se fram emot att få ha en au pair i sin familj vilket kändes jättebra. I alla fall, efter vårt samtal så bestämde vi yttligare en "intervju" på söndag och då kommer även Charlie och Matt vara hemma så då blir det att träffa hela familjen! Är så exalterad och så förväntandsfull att jag spricker. Fick en sådan himla varm känlsa i hela kroppen efter vårt samtal igår att mamma till och med fick säga åt mig att lunga ner mig, haha! 
 
Kommer skriva ett nytt inlägg på söndagkväll och berätta hur allt har gått. kramisar!
 
 
Anonym

Hur får du fram den kartbilden?