pure love

Vad hade man gjort utan shopping??? Alltid lika roligt att köpa något nytt oavsett vad det är. Mitt nyaste inköp är dessa underbara Vans. Behövde ett par skor som jag bara kan slänga på mig eftersom jag tar på och av mina skor hundra gånger per dag. Jag hade en uppfattning om att det skulle vara så himla billigt att shoppa här i USA, vet inte varför men det var den bilden jag hade målat upp. När jag nu bott här i över två månader kan jag konstatera att så är inte fallet. I alla fall inte här i San Fransisco. Maten kostar lika mycket som i Sverige, en lunch går på ungefär 100 kr varje gång. Det finns en del outlets och olika deals när det kommer till kläder men överlagt ligger det i ungefär samma prisklass som hemma. Det enda som jag märkt av som är billigare är bensinen! 
 
 
 
 
Sara

Så snygga!!

a n n i k a

Snygga!