second week

Hej mina svenska små smultron. Hoppas ni alla mår jättebra! 
 
Ber om ursäkt för dålig uppdatering denna vecka, har haft saker att göra hela tiden och på kvällarna är jag så trött så jag somnar till ett avsnitt av son's of anarchy.  
 
Har jobbat som vanligt denna veckan, väckt mina pärlor och hjälp dom på morgonen innan skolan. Har blivit medlem på ett utav gymmen jag besökte förra veckan, det blev ett gym som heter Crunch så där har jag varit och tränat. Har även dansat zumba. Igår åkte jag till Walnut Creek och fixade ett bankkonto! Så nu har jag ett amerikanskt bankkort som jag kommer använda. Måste också tillägga att i Walnut Creek har dom "The Cheesecake Factory" !!! Köpte en bit cheesecake och det var det bästa jag smakat! Clara kan intyga det eftersom jag skypade med henne när jag åt den, haha!! Så fruktansvärt god var den. Saknar den... 
 
Anyway, dessa 4 dagar har varit heeeeelt fruktansvärt varma. Upp emot 40 grader varje dag och där vi bor står vinden bokstavligen stilla så ni kan ju tänka er hur varmt och kvavt det blir. Men jag klagar inte, det är så himla skönt att vakna till blå himmel varje dag, hoppas vädret kommer hålla i sig. Vet att det inte kommer vara lika skållhett som det varit de senaste dagarna, bara solen tittar fram blir jag nöjd. 
 
Igår fick vi en extra som sov hos oss. En utav Isabels vänner, Lily, var här hela dagen eftersom hennes mamma åkte in till akuten för att föda en liten baby. Så idag plockade jag upp Isabel och Lily från skolan, vi åkte hem till oss och de gjorde sig i ordning för fotbollsträning. Helt plötsligt ringer telefonen och Amy berättar nyheten för Lily, att hon har blivit storasyster till en liten flicka!! Så himla mysigt! Tjejerna åkte och spelade fotboll och jag hämtade upp Charlie som vanligt. Vi hann hem och äta lite innan det var dags att sätta sig i bilen igen och hämta upp tjejerna för att sedan åka vidare till Charlies simträning. Amy mötte upp oss där och tog med Lily och åkte till sjukhuset.
 
Sen blev det en god kvällsmat på Jules Thin med Amy och kidsen. Matt har åkt till Chicago över helgen. 
 
Är ledig lördag och söndag så imorgon(lördag) ska jag ta tåget in till San Fransisco med Hanna och vi ska spendera natten där! Så det kommer bli två heldagar i SF!!! Ska bli såååå himla roligt. Kommer uppdatera er så fort jag hinner! 
 
Glöm inte ge kärlek till dom ni älskar, puss och kram.