HEJ DÅ SVERIGE

Hej!! Kan inte påstå att jag sovit många minuter inatt. Haha, klockan ringde 4.00 och jag flög snabbt upp ur sängen. Eftersom jag fortfarande inte hade packat klart (?!) så ställde jag mig och fixade i ordning det sista. Väskan vägde ju flera kg över 23. En sista svensk frukost fick det bli sen slängde pappa in väskorna i bilen och vi begav oss mot Landvetter. 
 
Det blev oerhört jobbigt att säga hejdå till mamma och pappa... Många tårar. Sedan har jag så fina vänner som mötte upp mig på Landvetter, trots den tidiga tiden, så det blev farväl där med... Hur jobbigt som helst. 
 
Men sen fanns det ingen återvändo. Jag mötte upp tre andra au pairer vid gaten och sen var vi iväg. 
 
Vi har nu precis kommit fram till Au Pair Training School och ska på ett första möte nu, så måste sluta skriva. 
 
 
 
 
richard jensen

Good luck