överraskning

Hej allihopa. Idag var en kväll att minnas. Eftersom det nu bara är två (!) dagar kvar tills jag åker så var det planerat att min släkt skulle komma hit på kvällsmat som en liten avskedsmiddag. Så mormor och morfar börjar trilla in, och efter kommer farfar och kusinerna. Strax därpå ser jag mina vänner komma! Blir heeeelt överraskad och efter det kommer det bara mer och mer utav mina närmsta vänner och familjevänner. Jag blev helt till mig, är så otroligt tacksam. Av att vara omringad av så kärleksfulla och fantasiska människor önskar jag att alla var. Kan inte med ord beskriva hur varm jag blev i hela kroppen och hur lyckligt lottad jag är. Tusen tack till alla som kom och gjorde denna kväll till en oförglömlig nästsista kväll i Sverige på ett år. Och till min mamma och pappa som ansträngt sig och gjorde denna kväll möjlig. Denna kväll kommer hålla mig varm när det är som kallast därborta. 
 
 
 
 
 
 
 
#2