utmaningar

Fick agera danslärare idag för Isabel och hennes brownie-grupp. Det är en grupp av tjejer i hennes klass som träffas efter skolan och mammorna turas om att hålla i olika aktiviteter. Så igår var det vår tur och aktiviteten var dans och på så sätt blev jag inblandad. Amy vet att jag dansar mycket så hon frågade om jag ville hjälpa till och självklart sa jag ja! Allt var väldigt provisoriskt, vi var utomhus med en liten högtalare till musik, men det gick superbra ändå. Gjorde en uppvärmning, stretching och sen dansen till watch me (whip/nae nae). Därefter några olika danssteg sen avslutade vi med en danslek! Tjejerna verkade supernöjda och jag var också väldigt nöjd. Var lite nervös innan eftersom jag var tvungen att leda på engelska men har aldrig tackat nej till utmaningar innan. Man måste våga utsätta sig för situationer utanför sin bekvämlighetszon för att växa som människa vilket är ett utav mina mål med hela denna grejen så självklart tog jag mig ann utmaningen!