ett brev på posten

Hej alla små grodor, hoppas ni mår bra. 
 
Snart har ytterligare en vecka passerat och imorgon har jag varit här i tre veckor! Allt känns super och trivs fortfarande jättebra. Kidsen har haft sina vanliga aktiviteter denna veckan och nästa vecka börjar ännu fler, framförallt för Isabel. 
 
Igår lunchade jag med Hanna i Walnut Creek, supermysigt. Vi hade en del problem dock, först glömde Hanna sina bilnycklar så vi fick springa runt och leta efter dom innan vi tillslut hittade dom i en affär på ett par jeans (?!) haha. Efter vår lunch gick vi in i en annan affär och Hanna försäkrar sig om att hon har sina bilnycklar och jag skrattar åt henne. En halvsekund senare märker jag att min handväska är borta! haha, det kallar jag karma. Som tur var märkte jag det såpass snabbt och vi hade inte hunnit gå så långt så väskan var kvar där vi hade suttit och ätit. Puuuh. 
 
 
Idag var jag på gymmet, gick på ett asgrymt pass som jag kommer fortsätta gå på. Mycket bra och effektiv träning! När kidsen kom hem gjorde vi chrêps och sen åkte vi och köpte glass. Det var supervarmt idag igen. 
 
 
Fick ett brev på posten idag också. Från min kära morfar. Blev såååå glad och helt varm i kroppen och jag saknar morfar och mormor så himla mycket redan. Fick mig många härliga skratt när jag läste brevet och ska svara till helgen. Så jag brevväxlar med morfar och med min bästisfästis Blerina. Så himla mysigt att skicka med snigelpost, känns så personligt!